framme i clinton township

Okej, nu är jag framme i Michigan! Flög hit från New York i det minsta flygplanet jag nånsin sett, på min sida av gången, på min "rad", fanns det bara en enda stol. På flygplatsen möttes jag av min värdmamma Denise och min värdbror Daan från Nederländerna. Min värdpappa Ruud jobbar på ett skepp och är inte hemma just nu. Vi åkte direkt på hemvägen och köpte pizza till lunch, kändes välidgt amerikanskt x). Nu har vi ätit ute på altanen i trädgården, jag har också träffat Denise pappa som var här och åt med oss, och nu sitter vi här på altanen med varsin laptop (hehe) och jag håller på att välja kurser till skolan. Det känns jättebra att äntligen vara här! Bilder och sånt kommer sen när jag fotaaaat.

Kommentarer
Postat av: Anna

Fett kuuuul! :D

2012-08-20 @ 00:03:39
URL: http://annaincanada.blogg.se
Postat av: Hedda

Åååh Gud vad kul! Åkte du med YFU tröjan eller hittade dom dig endå? xD
Kram

2012-08-20 @ 08:48:36
Postat av: zarrobarro

ååååååh va najs!!

2012-08-20 @ 17:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0