Framme i New York!

Noo jag hade precis skrivit klart ett inlägg som jag skulle publicera bär blogg.se-appen stängdes ner. Jaja. Jag och mamma är iallafall framme i New york nu! Tyvärr har jag inget wifi (är på starbucks just nu) på hotellet så jag kanske får vänta med att bloggaordentligt till på söndag då jag kommer fram till michigan! Jag fick en jättefin kamera i tidig 18årspresent som jag har fotat massa med och ska lägga upp bilder från, den är så kul att fota med!
 
Om jag minns rätt kommer Daan fram imorgon så nyligen hörde YFU av sig i panik och undrade om jag hade skickat in dubbelplaceringsformen.. Men det hade jag och   Nu har den kommit fram så allt är luugnt.
 
Åh måste bara säga också att jag fick världens klockrenaste present från Karro som jag öppnade på planet, ett saltkar!! Kanske svårt för er att fatta (Erik du kanske fattar?) men det var väldigt kul!

Kommentarer
Postat av: koraline

åååh haha det är som att säga "asså jag hörde ett skämt, kommer inte ihåg vad det handlade om, men det var väldigt kul!" men jag är glad att du fattade! jag höll på att kissa på mej inne på hemköp för att jag var så smart som kom på det. pusspusspusspusspuss

2012-08-15 @ 18:13:15
URL: http://karolinalind.blogg.se
Postat av: Annaaaa

Nuuu efter att jag har läst ditt inlägg några gånger så fattar till och med jag! :D haha
Hoppas att du har haft det jättebra i New York! Såå avis!! Pleaase gör ett inlägg så fort du får en chans när du är framme hos värdfamiljen!! Puss <3

2012-08-16 @ 11:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0