home alone

Tjabbaaa. Nu sitter jag i vardagsrummet i världens skönaste fotölj. Om ett tag kommer en tjej som heter Emily över hit, hon ska följa med oss till the tiger game som är ikväll! Vi ska alltså åka till Detroit (troor jag det är iafl) och se en baseballmatch. Den är mellan Deroit Tigers och nått lag från Kanada tror jag. Vi har köpt t-shirts som vi ska ha på oss som det står typ 'detroit tigers' på.
 
Denise var nyss och lämnade Daan på hans footballsträning så jag var hemma själv här i huset för första gången! Eller ja, hundarna var ju här. Det kändes kul. Jag har inga problem med att ta mat och sånt i kylen nu längre, i början kändes det lite konstigt. Och igår frågade jag om jag fick duscha på morgonen, det gör man ju inte hemma liksom... Men jag vänjer mig snabbt :).
 
Just nu har jag inget speciellt att göra så kan göra som du ville Hedda och lägga upp bilder på en del av det jag handlat här hittills! Det inlägget kommer snaart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0