igåår och idag

Hejsan! Nu sitter jag på altanen under vårt parasoll, snart ska jag och Denise åka och göra lite ärenden innan min träning börjar. Det är skönt för det är inte jäättevarmt idag så förhoppningsvis blir jag inte lika lökig som igår på träningen... Hehe apropå igår så råkade jag springa vilse igår på träningen. Vi skulle springa 4 miles och vi sprang i två grupper, jag sprang med den långsamare. Det jag inte visste var att dom inte skulle springa lika långt som den snabbare gruppen så när dom vände fick jag fortsätta själv ifatt dom andra och då sprang jag mycket längre än man skulle tydligen så jag blev ganska osäker på var jag var.. Sen på hemvägen sprang jag lite fel och runt på skolgården till vårt 9th grade center istället för vid vanliga skolan så jag kom sist av alla.. x) Men alla var fett snälla och hejade massa när jag till slut kom fram och så iallafall.
 
Sen fick jag skjuts hem av en tjej i mitt lag som heter Natalie. På vägen till träningen åkte jag med Emily också, det känns så roligt att åka bil med folk i ens egen ålder, och vissa till och med yngre än jag! När jag kom hem var Daan lite sur och tvingade mig att rensa poolen för han hade tydligen rensat ogräs i flera timmar x).
 
Till middag åt vi en jättegod lasange och sen började vi kolla på en ganska ny tv-serie som heter Once upon a time, se den! Den är asbra hittills.
 
I helgen ska vi åka up north till vår cabin i norra Michigan med våra värdkusiner och deras familj, det ska bli kul! Det är nämligen labor weekend här. Sen på tisdagen efter det börjar skolan... det ska bli spännande! Hittills känner jag två tjejer som kommer ha lunch smatidigt som jag så det känns skönt iafl x). Sen nästa helg ska jag också åka och shoppa klänning till homecoming med Emily! Dom har redan börjat få massa klänningar i affärerna (det är i oktober) och om jag ska va ärlig är det vääldigt många som är rätt fula.. men det finns fina också så hoppas jag hittar någon. 
 
Igår var jag och Daan förresten i skolan med Emily som visade oss runt och sånt, och jag lärde mig faktiskt att låsa upp mitt kodlås! Fast kommer nog glömma tills när skolan börjar :/.
 
såhär ser vår pool ut! hittills har jag badat i den en gång, det var efter vårt meet tror jag.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie Lav

Hej Hanna!
Det ser ju fantastiskt ut och låter kul! Hoppas att du får ett riktigt roligt år "overthere"!
Vi följer dig i din fina blogg.
Kram från familjen Lav

2012-08-30 @ 14:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0