jobbig träning och fonduekväll

Just nu sitter jag ute på altanen under ett parasoll! Snart ska jag ut och jogga, måste göra nån slags träning idag innan vårt första meet(lopp ungefär) med crosscountryn. Träningen igår var asjobbig ett tag. Vi skulle springa tre varv på friidrottsbanan på så bra tid som möjligt och sen pausa och springa tre varv till. Jag trodde det skulle vara ganska chill eftersom det är under så kort tid men tjejerna sprang verkligen hur fort som helst! Tänk er typ det snabbaste man kan springa, så snabbt kändes det. Och inte blev det bättre av att footballlaget precis haft sitt peprally (eller vad det nu heter) för det var fortfarande massa folk kvar på läkarna och på gräsplanen... Men jag klarade tre varv och sen fick jag jogga en mile med några andra istället för att springa igen tack och lov. Men det var samtidigt roligt, laget är verkligen duktigt! Imorgon har vi vårt första meet för säsongen och vi ska samlas klockan sju på morgonen utanför skolan... Vet inte hur bra det kommer gå för mig men ska bli kul att va med iallafall och se hur det är!
 
Igårkväll var jag, Denise och Daan på en fonduerestaurang typ 20 min med bil härifrån som hette The Melting Pot. Dom hade verkligen supergod mat där! Först fick vi en ostfondue, sedan en god sallad, sen en köttfondue med olika sorters kött,kyckling och räkor och sist men absolut inte minst en chokladfondue med frukter + brownies m.m. att doppa! Det var så gott. Sen efter middan var vi tvungna att åka till en meijeraffär som hade öppet dygnet runt (meijer är typ som en jätteicaaffär som har allt) och köpa vita shorts till Daan eftersom han var tvungen att ha det till sin första footballmatch idag.
 
Snart ska jag ut och jogga lite, vet inte hur det kommer gå för det är fett varmt.., och sen ska jag och Denise åka till ett mall här i närheten, det ska bli kul att se. Idag har jag förresten försökt städa mitt rum här, snart måste jag nog tvätta för första gången också...
 
våra fonduegafflar i usafärger. jag valde blå för er som bryr er x)
 
daan försökte lägga dom så snyggt som möjligt..
 
ostfondue! hur gott som helst. särskilt äpplet var väldigt goda att doppa.
 
daan och denise.
 
efterrättschokladfonduen! vi valde en som hette yin och yang som var en fix av ljus och mörk choklad. såå gott.
 
lite frukter och kakor vi fick till.
 
jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0