lite shopping

Idag var jag och Denise i ett mall och kollade runt lite. Jag köpte lite grejer... Verkligen sjukt hur billigt det kan vara här, väskan jag köpte nedan kostade 12 dollar, alltså runt 85 kr!! Och OPI-nagellacken kostade 8.5 dollar styck och sen fick jag lite rabatt för Denise hade ett kort på affären ULTA där jag köpte dom så sammanlagt fick jag två styck billigare än man köper ETT hemma. Jag är rädd att jag kommer shoppa mycket här..
 
wehååå. det syns inte jättebra på bilden men det vänstra är typ mintgrönt.
 
ny väska. köpte den i en affär som hette... charlotte russe om jag inte minns fel.
 
köpte en nirvana-tshirt i nån annan affär. den är fett najs! och det ska tydligen inte vara några problem med dresscoden i skolan att ha bandtröjor och sånt, typ som min guns n' roses-tröja med pistoler på! bara det inte är offensive mot någon eller handlar om sex eller liknande.
 

Det var det jag köpte idag. Hoppas ni har det gr8 i Sverige förresten!!

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag sa ju att det var sjukt billigt! SHOPPA SHOPPA SHOPPA!!! Hahah avundsjuk.... <3

2012-08-27 @ 11:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0