mer från New York

fortsätter med lite bilder från new york... Jag har förresten tagit alla foton med min nya nikon d3200 som jag fick i tidig födelsedagspresent av mamma och pappa innan jag åkte. Den är så bra!!
 
lite random bild från fridays där vi åt middag för några dagar sen. det känns inte alls lika fancy (eller dyrt) här som hemma.
 
lite högt hus bara.. 
 
vi tog en färja som gick till staten island och sen tillbaka för att få chans att kola på utsikten över manhattan från håll. Det var verkligen jättefin utsikt! och härligt att åka båt. så här är alltså jag på färjan.
 
min nya bff.
 
en av alla miljontals utsiktsbilder jag tog från färjan. här är manhattan söderifrån, alltså typ finansdistriktet och lite andra höga hus som sticker upp. 
 
käre mammsen som dricker iced lemonade.
 
YÄÄÄ
 
jag försökte fota mina balla regnbågsfärgade shorts som jag köpte på urban outfitters häromdagen. det gick lite sådär men ungefär såhär ser dom ut fall nån bryr sig. massa försäljare har kommit på knepet att ge mig komplimanger för dom och sen börja prata om sina varor...en tjej på barneys sminkavdelning igår var brutal, hon gav sig verkligen aldrig och var jätterolig för att hon var så påstridig. Anna jag tänkte på att du skulle verkligen skrattat ihjäl dig om du varit med!
 
jag i en park som jag glömt namnet på på södra manhattan. 
 

Ojsan nu måste jag springa tillbaka till hotellet och göra mig iordning inför ikväll.. hoppas ni har det bra i sverige hörrni!! :)

Kommentarer
Postat av: Din syster...

Vad fina bilder det blir med kameran! :) snygga shorts åxå! Kan du lägga upp lite mer bilder på vad du shoppat?
Kram kram kram kram kram <3<3

2012-08-19 @ 15:51:13
Postat av: Anna

Haha jag kan tänka mig det x) haha jag hade nog dött!

2012-08-19 @ 17:41:44
URL: http://Annaincanada.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0