mums

Idag är verkligen en chilldag för mig. Min träning är inställd eftersom det är labor weekend och både Daan och Denise är iväg och gör olika saker just nu. Därför kollar jag ikapp Pretty Little Liars! Yaaay. Här är första dagen jag verkligen inte behöver göra något, måste säga att det känns väldigt skönt. 
 
I brist på annat kom jag på att jag kunde fota lite saker som jag äter här, hehe. Jag har verkligen fastnat för mtn dew btw, det är så gott! 
 
vi har masa olika bars här hemma som är tänkt att vi ska ta med till skollunchen om vi vill sen när skolan början. jag brukar ta med mig nån till crosscountryn ibland. chocolate chip är min favvo.
 

mtn dew!
 

till vänster ett te som vi köpte i världens satsigaste teaffär för några dagar sen. det är verkligen gott! Sen det svenska teet som jag tog med, det uppskattas här. muminmuggen hade Tiia med sig hit förra året.
 

vår kyl xD. Den känns alltid proppfull men det går näästan alltid att klämma in nått mer..
 

yääää.
 

min lunch idag. ser kanske lite äckligt ut men det var smarrig värre, jag lovar.
 

Kommentarer
Postat av: gissa vem

åååååååååååhh maaaaaaaaat <3

2012-08-31 @ 18:49:59
URL: http://karolinalind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0