vårt hus!

Hejsansvejsan! Just nu sitter jag i köket här. Denise bror Jeff, hans fru Liz(s?) och deras två barn Joshua och Faith + Denise mamma (min värdmormor alltså!) var precis här. Barnen ska sova här, just nu sitter dom och spelar dataspel med Daan i soffan. Idag vaknade jag ganska sent, runt klockan 11. Jag åt yoghurt med bär till frukost fall nån bryr sig! x). Sen åkte vi till en sportaffär för att Daan skulle köpa footballskor. Sen åkte vi och lämnade honom på sin träning. Vi väntade där ett tag, satt på läkarna, och det kändes såå amerikanskt. Massa footballkillar, en plan med skolans logga på och så står det "Big Reds" ungefär överallt.Skolan var btw fett cool, ska försöka ta bilder på den imorgon, vi ska nämligen dit och registrera oss och anmäla våra kurser då.
 
Sen åkte jag och Denise till en jättestor affär som heter Costco. Tyvärr glömde jag ta med mig kameran in, det borde jag verkligen gjort för det var så sjukt. Verkligen jättestora förpackningar av allt, tydligen det dom är kända för. Blandannat hade dom stora säckar med socker i, ni vet sånna där säckar som jag brukar kunna köpa jord i, i vanliga fall. Jag köpte shampoo och strumpor..
 
Sen när vi handlat åkte vi hem och åt, sen skulle jag iväg till min första cross country-träning! Det var inte så jobbigt som jag trodde, men tydligen var det en ovanligt lätt träning idag. Laget var jättegulligt, det enda jobbiga var att nästan alla var jättekorta så jag kände mig som världens jätte.
 
Jag har tagit lite bilder här i huset som jag tänkte lägga ut så får ni se hur det ser ut här!
 
en del av mitt rum, det är jättefint tycker jag. Det har lila väggar och heltäckningsmatta, det är ganska tjejigt men ändå inte överdrivet. Och sängen är skön!
 
min säääng.
 
jag försökte fota min garderob. Louise eller Carro om nån av er läser det här: Notera den röda boxen längst ner! 
 
vår trädgård.
 
vardagsrummet! tvn är asstor. dom lägger vita lakan/filtar på sofforna så att hundarna inte ska förstöra dom.
 
köket! till höger, det man inte riktigt ser är en "bar" med stolar och sen ett matbord.
 
Asbak som leker lite. oj pinsamt om det är en av de andra hundarna som heter natasha istället...men jag tror det är asbak x). jag lär mig långsamt..
 
daan som tvättar sin sko efter att han trampat i bajs i trädgården x).
 
Denise utanför huset.
 
utanför vårt hus. det är så breda vägar här! notera även vår coola brevlåda.
 
huset! det är en våning och sen en källare med tvrum och sånt.
 
det här står framme! heh får väl lägga undan det om jag får hemlängtan..

Kommentarer
Postat av: Carro och Louise

Ahhhhh "den röda lilla boxen"!!! du tog med den :D haha you will not regret it ;) imorn börjar skolan, 3an!!! och 2:an...! nej men det blir fest! ps. glöm inte det första brevet efter din första skoldag <3

2012-08-21 @ 16:19:15
Postat av: MARGIIIIT :D

HANNNNA!!! assså gud vilket amerikanst hus alltså! Det är ju som i alla filmer! Fettttt coolt :D
och hahahahahah om ditt rum är tjejigt vad är då mitt?!?!! XD XD (kolla min blogg)
puuuuusss på dig!!
ps. att vara utbytesstudent ÄÄÄGER ;)

2012-08-22 @ 01:59:31
URL: http://desdemona.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0