xc

Igår sprang jag mitt andra xc-meet! Det var ganska platt utan någon jättekulle och en stor del av banan var i skuggan så det kändes myycket bättre än det gjorde förra gången. Och det bästa var att jag sprang typ 2 min snabbare än förra gången! Fortfarande inte jäättesnabbt men det kändes verkligen bra igår så jag är nöjd. Dock känner jag av mitt ben, typ benhinnan tror jag, så jag hoppas verkligen att det inte blir värre så jag kan fortsätta. Denise och Faith var där och hejade på mig igår också. Det gör verkligen skillnad när folk står och hejar på en, som killarnas cross country-lag stod på en plats eftersom dom sprungit innan oss och hejade massor och skrev typ 'pass her pass her!' när jag sprang förbi. Sen tog vi foton till vår laghemsida också, lägger upp dom så fort dom kommer ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0