finally fridaaaay

Hejsan bloggen! Skriver här på telefonen lite under graphicsklassen för jag har inget att göra i den här klassen (inte en endaste vän att prata med lol bara massa udda datakillar) plus att tangentbordet inte har våra käraste bokstäver å ä ö. Sitter och mumsar lite på en kanelpoptart här också för er som undrar!
 
Den här veckan har varit rätt okej, dock kändes varenda jäkla dag som fredag efter som veckan verkligen sniglade sig fram. Igår efter skolan åkte familjen och lunchade på en diner där jag åt en saftig cheeseburger! x) Sen igårkväll träffade jag suha och två tjejer jag heter som heter jen och evan på skolan. Vi skulle gå på vår skolas basketmatch men sen kom vi på att vi var hungriga så då åkte vi till den klassiska restaurangen/matstället coney island som verkligen alla äter på här. Det fick i Michigan och staterna runtomkring men är tydligen inte alls stort i södern. Jag åt fries för er som undrar ;).
 
idag när jag kommer hem från skolan ska jag skypa med världens bästa karro och bea!! Det är på tiden. Det är svårt att hålla mycket kontakt med alla hemma i Sverige ofta ska ni veta dels på grund av tidssskillanden men också för att varken jag eller min familj vill att jag ska spendera varje kväll med Skype liksom och om man pratar med en i taget i nån timme tar det ju ganska lång tid faktiskt :p. Men er som jag inte pratat mycket med, tro inte att jag glömt er, jag älskar er fortfarande! :)
 
Sen ikväll kommer suha och hämtar upp mig och så ska jag, hon, bree, vår kompis Noah och säkert några andra också hänga hos bree och kolla skräckfilmer och lite sånt. Imorgon tror jag att jag ska träffa regina på kvällen, på dagen hoppas jag verkligen att jag kan få lite christmas shopping done för seriously alla är ju redan klara med sina julklappsinköp och jag har liksom inte börjat än...konsumtionens land! Sen på söndag ska vi baka massa amerikanska julkakor! Det är mina planer för helgen hittills det :))
 
alltså en sak jag saknar här är att äta FISK! Jag har bara ätit fisk två gånger sen ja åkte hit, över 100 dagar utan nån fisk liksom :s.
 
en kul grej är att Hawaii är bokat och så nu (TUSEN TACK OCH KRAMAR OCH PUSSAR MAMMA OCH PAPPA <3) så den 23-30 mars åker jag till freaking HAWAII i en vecka!!! Det ska bli så himlans kul verkligen.
 
Nu får det här inlägget va slut för min tfn är alldeles jättelångsam nu. Bilder kommer senare när jag är hemma och har min dator! Puss på er allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Puss o kram till dig med!

2012-12-09 @ 01:32:45
Postat av: Severina

Hawaii men va coolt!! Måste bara säga att jag gillar din blogg tänker själv på att fara som utbytesstudent! (:

2012-12-09 @ 16:33:58
URL: http://severinas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0