förra helgen

Okej så förra helgen var jag hemma hos min kompis Bree, eller Breanna som hon egentligen heter, på fredagkvällen. Där var bland annat också Suha, Jen och andra människor som jag känner men som jag nog inte skrivit om i bloggen. Suha och Bree (+ Emily) är mina närmsta vänner här. Iafl, vi hade jättekul, bland annat gjorde vi ett pepparkakshus som blev allt annat än fint, Bree slängde det när vi gått hem x).
 
På lördagen var jag jättetrött hela dagen, jag sov till 12 och chillade i soffan + kollade på film med Denise ett tag. Daan och Ruud hade åkt upp kvällen innan med Jeff till hans släkts cabin där vi skulle jaga under helgen. Jag och Denise kom upp nån gång på lördageftermiddagen/kvällen. Vi chillade där under kvällen, kollade på the dark night rises som var jättebra och spelade kort och sånt.
 
Sen på söndagen var själva dagen till anledningen varför vi åkt upp dit. Vi jagade inte efter djur i skogen utan övade mer på att skjuta på olika targets och måltavlor och sånt. Det var jätteintressant och kul verkligen, jag hade ingen aning om hur det kändes att skjuta innan men nu kan jag lite mer om det. Dock tror jag inte att det är så lämpligt att jag lägger upp bilder från det i bloggen..men familjen jag mailar över några bilder så du kan se dom pappa :).
 
Sen på söndagen bilade vi hem igen, vi stannade på burger king och alla beställde TVÅ hamburgare var utom jag, welcome to america liksom, och sen var vi hemma och chillade på kvällen. Sen på måndagen var det dags för sista skolveckan innan jullovet!
 
såhär såg det iafl ut jeffs släkts ägor där vi höll till på söndagen. Kändes rät najs att verkligen va ute i skogen, för även när vi åker upp till vår cabin så ligger det massa hus/andra stugor i närheten, nivet sådär det är i usa när husen ligger ganska nära varandra. Här däremot var det öppet och alldeles knäpptyst, det var skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0