lite av mitt liv

genom min iphone:)
vår julgran! gjord av plast men finfin ändå. nu även med lite svenska ornaments efter trippen till frankenmuth!
 
här får man ett kryss på vardera hand om man går på klubb och inte är 21..
 
många vackra solnedgångar här borta.
 
välkommen till skolan, tjohoo.
 
ett par av mina favoritbrallor. har börjat använda asstretchiga jeans jättemycket här, i olika färger, eftersom det är bästa combon av att kännas som sweats (som jag blivit van vid) men ser ut som fina jeans. me liiike.
 
mitt brev jag skrev till mig själv för ett halvår sedan på yfu pre-departure-lägret.
 
kakor som bakades här hemma för ca en timme sen! mumsfillibabba x10000 ungef'är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0