tack världens bästa familj!!!

En dag i veckan när jag kom hem väntade två superfina julpaket på mig!! Det ena var från mormor och morfar och det andra var från familjen. Vet att dom var tänkta till jul och så men jag kunde ju inte låta bli att öppna dom... Fast jag öppnade inte det som var inslaget såklart! Älskar tidningarna (eller jag har bara läst en av dom hittills ni kan ju gissa vilken...) från familjen och dom där kolorna var ju asgoda!
 
Och mormor, paradisasken var ju en underbar sak att skicka! Försökte berätta för min familj här hur det går till där hemma i Sverige när släkten träffas vid jul och alla iakttar vilken chokladbit från asken dom andra tar för att se om ens favorit finns kvar ;). Teet är jättegott också mormor!
 
från mormor :)
 
!!!! jul <3
 
sen fick jag det här finfina paket från familjen!
 
med jättenajsiga grejer i!! tack så jättemycket :) paketen får dock vänta till juldagen...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad bra att paketen kom fram i tid! God jul älskade Hanna!

2012-12-22 @ 22:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0