life is great people

glöm aldrig det.
 
Jag är så glad idag. Går runt och bara ser och skattar för mig själv. Höjer volymen och dansar till macklemore och ellie gouldning som spelas på radion. Vet inte varför jag är så glad egentligen, jag har varit rätt trött de senaste dagarna, men det är nog en mix av allt. Av att jag har mid winter break just nu och inte behöver gå upp tidigt för att gå till skolan på mer än en vecka. För att jag åker till florida om tre dagar. För att jag har världens bästa värdfamilj. Världens bästa kompisar både här och i Sverige. Roliga planer för de kommande dagarna. Livet ä g e r.
 
Igårkväll var det ski club så då var jag at pine knob hela kvällen och åkte massvis av skidor, åt deras apgoda seasoned fries och drack varm choklad. Dom som var där var jag och daan, min kompis jillian, en tjej som heter kelsey som var hur gullig som helst och som är jättebra kompis med jillian, en tjej som hette micaela och en kille som heter jordan som är fett musikalisk och nyss hade huvudrollen i vår skolmusikal. Vi hade jättekul.
 
Just nu sitter jag hemma, Denise och daan kom precis hem från sjukhuset eftersom daan gjorde sig illa igår när han åkte snowboard. Ikväll hade jag planer med båda suha mfl och emily men det är väldigtvädligt snöigt här nu så vet inte riktigt hut vägarna kommer vara så kommer troligtvis bara chilla med emily ikväll. Imorgon ska jag på dubbeldate vilket ska bli kul, särskilt eftersom min förra date blev en flopp...haha.
 
nu ska jag fortsätta leva mitt lilla liv här borta. ha det bra allisammens.
 
hoppas ni hade en fin allahjärtansdag också!!

Kommentarer
Postat av: k

jag blir ju alldeles avundsjuk

2013-02-18 @ 10:16:45
Postat av: Mamma

Härligt att höra att du har det bra! Njut av sol och värme i Florida! Kram!

2013-02-18 @ 16:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0