SNOW DAAAAY

Igår hade jag äntligen en snowday!! Skolan stängdes för att dom inte hunnit ploga vägarna och sånt. Alltså det var så najs, när jag vaknade kl 6.10 och insåg att jag kunde krypa ner i min varma säng igen och sova och chilla hela dagen.
 
Idag däremot var en vanlig skoldag. Älskar mitt nya schema, det är så himla chill och mina klasser är fett najs. Nu har jag precis kommit in efter att ha plockat upp hundbajs i vår trädgård konstant i en timme, det var så himla mycket bajs och dessutom hade det regnat idag så det var äääckligt som bara den. Här är det ju nämligen vanligt att man bara släpper ut hundarna i trädgården istället för att promenera med dom. Jag förstår inte hur våra hundar kan vara vältränade :o.
 
Nu ska jag ÄTA för jag är ashungrig fast jag precis åt oat meal... Ikväll ska jag gå på en hockeymatch med några kompisaar, det blir latjoo.
 
e-flatminor:

bloggingwallflower:

hancastles:

must. have. this. on. blog.

ezra omfg

all of emma’s clothes in this movie should be mine
jag när jag fick veta att igår var en snow day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0