under jullovet har jag...

- åkt pulka med daan och szabi och fått så ont i rumpan jag aldrig trodde jag kunde få. och så tappade jag andan när vi åkte alla tre på en gummiring på världens elakaste gupp.. men det var kul ändå!
 
- gjort världens snyggaste snögubbe med suha och bree. det var inte kramsnö så han blev lite..kort och liten och konstig men alldeles underbart snygg ändå såklart ;).
 
- chillat med bree och suha, spelat monopol, skvallrat etc. (den här dagen blev Denise sur på mig också för att jag inte planerade hur jag skulle åka hem därifrån och när jag fick sjuts hem kom jag hem alldeles för sent..det var inte så kul)
 
- ätit massvis av choklad. blandannat ett choklad H som maarten, en kille från holland som bodde här förra året, skickade till mig.
 
- kollat på film! avengers + pizzakväll med med emily, daan och szabi, bad teacher, the kings speech, rock of ages (som jag redan skrivit jag vet) + att jag börjat kolla på brittiska skins. (jag älskar numera nicholas hoult)
 
- börjat läsa the perks of being a wallflower vilken är f a n t a s t i s k. läser även the vampire lestat av anne rice nu vilken är jättebra. har i princip inte läst något alls under min tid här tills för ungefär två veckor sedan. glömde nästan hur underbart det är att läsa där ett tag.
 
- varit på en konsert av rockbandet trans siberian orchestra! hade aldrig hört talats om dom innan jag åkte hit men dom är asgrymma. ena halvan var deras julshow med en berättare mixat med låtar och så medan andra halvan var från deras typiska rockmusik. dom spelas på radion en hel del här borta.
 
- druckit kopiösa mängder te, även för att vara mig.
 
- blivit tumblrberoende igen...
 
 - ätit hamburgermiddag på en vädligt så amerikanskt retro sports bar
 
- testat ut lite grejer på mcdonalds vintermeny. deras caramel mocca latte är inte så pjåkig den, icke heller deras varma choklad faktiskt.
 
- lunchat + shoppat lite mer med regina (och hennes värdlillasyster alexis!)
 
 
 
alexis och regina. jag och regina äter nästan alltid samma kinamat när vi är at the mall men den här gången testade vi faktiskt en japansk kycklig istället ;).
 
vad jag gör just nu
 
från TSO - trans siberian orchestra. - 29 december.
 
at the palace där konserten hölls
 
vi satt jättenära scenen!!
 
en av killarna i bandet hade en elektrisk fjol som han sprang runt och spelade på. och så log han hela tiden, han såg så rolig ut x).
 
 
dålig bild men här är min favoriiiit i bandet.
 
 
mitt choklad-H! det är tydligen en radition i Hollad att äta chokladbokstäver runt santa claus, eller st nicholas day som dom kallar det, vilket egetnligen är den 5e december.
 

Kommentarer
Postat av: k

får jag bara säga: perks, visst är den helt underbar? men läs the fault in our stars av john green, och looking for alaska som också är av honom. SÅ bra. tfios är bättre än perks tycker jag, och jag ÄLSKAR perks så ja.. read it.

sen, något annat jag älskar, FUCKING NICHOLAS HOULT!!! visst är skins uuuuundeeeerbaaart??? jag är fortfarande på femman dock... är fullt inne på säsong 6 av sn nu liksom så hinner inte se klart skins. och sen freddy i gen2 <3 av skins alltså. hehe du vet att jag köpte säsong 1-6 av skins i london? awesome

2013-01-04 @ 00:36:05
URL: http://karolinalind.blogg.se
Postat av: Anonym

Ville bara säga att man blir så himla taggad av din blogg, exakt varje gång man går in och läser blir man helt taggad! Sen tänkte jag också passa på och fråga en sak, när man översätter betygen, måste det vara en lärare som skriver under eller kan det vara ens föräldrar även om dom inte har lärare som yrke? Det står nämligen: föräldrar kan skriva under. Undrar bara hur du gjorde?
Hoppas du får ett fortsatt bra år!:)

2013-01-05 @ 15:46:46
Postat av: Anonym

Jag är samma person som skrev kommentaren ovanför och ville bara tillägga en fråga, vad betyder title på betygsöversättningarna (det står också sist på pappret där vid signaturerna)? :)

2013-01-07 @ 22:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0