cedar pointe ohio

Vet inte om ni minns det, men i höstas åkte jag till den stora nöjesparken cedar pointe i ohio, och nu förra helgen åkte jag dit igen! Den här gången med ett gäng utbytesstudenter vilket var väldigt kul. Deras nyhet, the gatekeeper vilket är en bergochdalbana där man hänger på sidan nivet var inte så fantastisk som den verkade i reklamen men både bergochdalbanan the millenium och the dragster är o s l a g b a r a. Finns inga bättre. Dagen var chill, jag sov över hos regina både fredags och lördagsnatten eftersom vi blev upphämtade tidigt lördag morgon och kom hem sent lördagnatt. Sen chillade jag hos henne och ja, det var förra helgen det! 
 
Ikväll är det dags för brees graduation party och imorgon vårt goodbyeparty så det är fullt upp med planerande och städande och grejer här hemma nu.
 
min kära vän maria  och lukas från tyskland
 
 
pontus från sverige!
 
 
 
 
 
han klarade det nääästan
 
 
 
x)
 
gruppbildddd

Kommentarer
Postat av: Severina

Din blogg får mig verkligen att villa fara iväg mer och mer! Kram

2013-06-10 @ 16:31:55
URL: http://severinaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0