helghelghelg

Idag är det måndag och det är strålande sol hääär. Lika strålande som mitt humör om vi ska va lite fjantiga och så. Nej men alltså jag vet inte varför, jag mår bara så himla bra just nu. Fast jag är lite sjuk. Idag var senior skip day fast jag var tvungen att gå i skolan ändå pga att jag ska till hawaii+ta ledigt några andra dagar och redan har lite frånvaro så denise ville att jag skulle gå..och det til trots så gick jag och log till allt och hälsasde på alla i korridorerna idag. Alla säger ju att när man är utbytesstudent så går humöret upp och ner hela tiden, och jag förstår verkligen vad som menas med det för just nu är allt bara uppuppupp yaaay life is great ungefär. Jag vill aldrig lämna allt här, det skrämmer mig att tänka på det.
 
I fredags var det sista ski club ever, lite sorgligt men vi hade det väldans kul. Blev väl sådär med skidåkningen, satt inne och pratade och åt maaat i en del timmar också. Fick skjuts hem av Jillian i hennes gigantiska truck idag igen. På lördagen chillade jag bara på dagen, skrev mitt megalånga inlägg om florida blandannat hehe. Emily bjöd över oss alla till hennes släktmiddag för hennes födelsedag. Det var kul, alltså det roligaste var att hela hennes släkt verkligen ÄLSKADE daan och det kändes som han va där på intervju för att dom skulle gifta sig typ. fast dom är bara kompisar. om den tjejen fick bestämma bettar jag allt jag har på att läget skulle va annorlunda dock...hehe.
 
Sen efter det åkte jag, emily och daan hem till jillian som hade sin snowcomingfest (vi har en dans varje år som heter snowcoming men ungefär ingen går på den, i år blev den inställd för 16 personer köpte biljetter x)) vilket var jättekul. I början var det typ happ okej vad ska vi göra nu då men efter ett tag blev det allt latjo. Där träffade jag också chuck, killen som jag var på date med för några veckor sen.
 
kom hem och hann pga vårt tidiga curfew se slutet på saturday night live, där MACKLEMORE var musikgästen. awesomeness. här tänker alla på thrift shop när dom hör honom men alltså, han har så himla många bra låtarrr.
 
På söndagen städade vi huset på dagen och på kvällen kom släkten över och så hade vi födelsedagsmiddag för liz som fyllde 39. Väärldens godaste chokladtårta åt vi.
 
Nu ska jag gå ut på en långprommis för mig själv och lyssna på lite mer awesome musik. Imorgon har jag ingen skola för alla juniors har act-testing och eftersom jag är senior (alternativt sophomore det är lite komplicerat) så behöver jag inte komma till skolan. Går förmodligen till the movies med jillian, hennes pojkvän och lite människor  eller så hänger jag med några andraa (har inte hängt med suha på jääättelänge sen nu känns det som.)
 
Tack farmor för brevet som du skickade för ett tag sen, det var jättekul att läsa!! Hoppas ni har det bra :) Grattis till pappa också som åkte hela vasaloppet i öppet spår, bra jobbat!!!!
 
nä nu är det dags för mig att röra lite på mig, nu när förkyldningen börjar gå över och så. hejdå for nowww
 
har tyvärr inga bilder från helgen men här är nåra mer från flooorida
 
 
 
 
foto som jag tog från strandpromenaden i tampaa

Kommentarer
Postat av: Mamma

Har Denise beslutat om cerfew? Har ni varit olydiga! :)

2013-03-09 @ 16:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0