mindre än en månad kvar

Sickk, igår ställde jag om min nedräkningsapp som jag hade innan jag lämnnade sverige, för att se hur långt det var kvar till det stora äventyret typ. Nu är det 25 dagar kvar. Tills det är över. Slut. Finit. wtf liksom?! Allt går så himla snabbt just nu och det är så mycket som ska göras nu innan jag sätter mig på det där planet hem till sverige via chicago. Idag är jag ledig eftersom det är memorial weekend nu (memorial day på måndag) och hittills har jag vart ute och sprungit FETT LÅNGT för att va mig. ska mäta online och se hur långt det var. Jag springer typ alltid på en kyrkogård i närheten här och vanligtvis springer jag kanske två varv. Idag sprang jag fyra! 
 
Sen imorgon ska hela familjen till ett spa på nån salt room grej. Juste, min värdpappa ruud är ju hemma nu igen också!! Han kom hem för kanske två veckor sedan, är jättekul att ha honom hemma igen, hade glömt hur rolig han är. Sen imorgonkväll ska jag och daan på szabis graduation party. Alla börjar ha graduation partys här snart men dom flesta har dom senare, efter att jag åkt (wtf vem tusan vill ha sin studentmottagning i AUGUSTI liksom??) men szabis kan jag iafl gå på och sen brees i juni!
 
På söndag ska vi göra familjegrejer, åka till the detroit zoo eller nått tror jag, och sen på måndag fira memorial day med släkten.
 
Sen är det dags för sista veckan i skolan, inte ens en hel skolvecka. På onsdag, torsdag, fredag har jag finals, slutprov i mina kurser och sen är det hejdå chippewa typ. Juste jag hade ett snack med rektorn härromdagen också där han ville veta allt om min experience typ och jag fösökte va artig och tacka honom och skolan för allt dom gjort för oss så mycket jag bara kunde.kände mig väldigt mogen under det samtalet! höhö.
 
Somsagt, skolan slutar 31 maj men graduation är inte först den 9e, söndagen veckan efter. Jag får inte graduate eftersom skolan inte tillåter det. Gör inte mig så mycket kan jag säga, bara en lång ceremoni med cap and gown och jag kommer va där iafl och heja på mina vänner. Innan dess ska vi dock också hinna med vårt GOODBYE PARTY. Den 8e juni har vi bjudit in massa folk, vänner släkt och familjekompisar som ska hem till oss och förhoppningsvis (solsolsol måste det va) chilla ute i solen, bada i vår pool, äta massa mat och säga hejdå, eller nej på återseende, till mig och daan.
 
Vad som händer min sista vecka här innan jag åker den 18e får vi se, pratade om att åka och campa med familjen. Vi bråkade här ett tag sen lite om också hur mkt av den sista tiden som det är ok att spendera med vänner, att det är viktigtast (enligt min familj) att prioritera familjen först och jag kan verkligen förstå hur dom känner nu när det inte är så lång tid kvar. aaaah stressigt det låter.
 
Äh jag har nästan fyra veckor kvar här och dom veckorna kommer bli bästbästbäst, spenderade med både vänner och familj. vädret har btw blivit asbra nu (minus idag som suger), 25-30 grader varje dag och stekande sol. badar i vår pool och har på mig shorts eller bikini varje dag och är för varm för att va innomhus. sommarn är här vilket är awesome x10000.
 
jillian och jag på balen
 
dom här tjejerna är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0