solsolsol och fullt upp

Nu har min underbara familj varit här och fått se hur jag har det. Var så otroligt mysigt och najs att träffa dom igen. Jag var nästan lite nervös innan men när dom väl kom hit kändes det som vi aldrig varit ifrån varandra. Jag har åkt till chicago och spenderat några roliga dagar där med familjen + värdfamiljen också en kortis. På fredag är det prom som gäller så det är förberedelser för fulla muggar just nu, är riktigt taggad även om det inte är själva dansen jag ser fram mest emot. Just nu är det solsolsol och sommarvärme. Jag var ute och rensade ogräs idag i ny bikini och brände ryggen, något som måste gå bort innan fredag då jag ska ha på mig en finfin svart långklänning med öppen rygg som jag lånade av emily. Skriver mer om veckan med familjen snart, har lite mycket att stå i just nu. kram på er kära vänner.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0