angående skolsporter

Mailade lite med Denise(min framtida värdmamma) härom dagen. Hon berättade att skolan börjar den 4 september (om jag minns rätt) men att sporterna ofta drar igång några veckor tidigare. Så det är helt upp till mig att bestämma när jag vill komma, lite svårt.... Kommer troligtvis bli någon gång i mitten på augusti kan jag tänka mig, gosh måste försöka välja vilken sport jag helst vill komma med i till första terminen. Om jag inte missat alla tryouts när jag kommer? Hoppas verkligen inte det! Har varit taggad på att köra en del lagsporter som soccer och volleyball men nu har jag blivit sugen på tennis (som jag inte spelat på vääldigt många år) och cross country! Undra vad för sorts tryouts man har till cross country teamet, om man har några? Får försöka kolla upp det där lite närmare, vet att cross country går första terminen = direkt efter sommarlovet i alla fall!

3-work-up-a-sweat-636_large
jag i framtiden? vi får väl se... bild från weheartit

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Bara för att jag är så sjukt snäll.

Cross country är inga tryouts för vanligtvis. På legacy med 3000 elever var det bara att hoppa in. Tennis behövde man vart med tidigare för och likadan med volleyboll.

Soccer är ofta på vintern


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0