and I´m back.

Hejsan hörrni! Nu är jag hemma efter en fantastisk vecka i Nice med några av mina bästa vänner. Som ni har märkt har jag inte bloggat något under veckan i och med att jag inte haft något särskilt att skriva om usa. Men vet ni vad?? När jag kom hem idag för några timmar sedan väntade en jättehärlig överraskning. Nämlingen ett PAKET från min värdfamilj! Jättespännande och väldigt gulligt av dem. Vad det innehöll? En t-shirt, usaiga m&ms, swedish fish, annat amerikanskt godis, en husnyckel till mitt framtida amerikanska hem(!), ett kort och lite sånt. Jag känner mig verkligen lyckligt lottad som har fått den värdfamilj jag har.
 

Kommentarer
Postat av: den rosa laxen

asså ååååh hanna jag dör dom är ju bäst!

2012-07-03 @ 22:40:30
URL: http://karolinalind.blogg.se
Postat av: Anna - Utbytesstudent USA 12/13 - North Carolina

Vad underbart att komma hem till ett sånt paket!! :D

Vill du göra länkbyte? Jag ska också till USA i höst :)

2012-07-04 @ 13:52:08
URL: http://enligtmyself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0