imorgon är det dags

Ja. Imorgon. Är. Det. Dags. Jag pratar givetvis om att jag ska till amerikanska ambassaden imorgon. Närmare bestämt klockan åtta på morgonen och efter vad det verkar ännu tidigare än så så jag slipper långa köer. Ve och fasa om det är långa köer och inte finns nån stol eller nått att sitta på.. Hehe, sånt jag tänker på. Nej men det ska bli skönt att få ambassaden överstökat så jag kan sluta tänka på att jag glömt nått papper, jag hoppas verkligen att allt är som det ska på den fronten... Sen ska jag ta sista vaccinet inför usa imorgon, yeeeey. Kul inlägg, I know.
 
jag och min kära vän karro på vägen till nice. undrar om jag kommer må såhär på planet till usa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0