angående min bloggdesign

Fick nyligen en fråga om vilken design jag använder här på bloggen så det jag kan ju svara på. Jag har ingen färdig "mall" på min blogg utan har skrivit om de flesta html-koderna för hand för att få bloggen att se ut som den gör. Hittade en sida där man kan välja bakgrund/mönster själv, härifrån kommer min bakgrund. Sen har jag bara testat mig fram helt enkelt för att få det personligt och så som jag gillar. Kan tyvärr inte ge ett bättre svar än så, hehe.

Dock brukar jag använda mig av den här sidan ibland när jag vill lägga till/ändra något som jag inte minns själv hur man gör.

exempel på ett annat mönster man kan göra på den sidan jag länkade överst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0