det är sommarlov men jag är fortfarande stressad...

Nej men tjenare. Usa börjar närma sig med stormsteg, om bara två månader åker jag. Måste erkänna att jag känner mig sjukt stressad. Ringde precis och bokade tid hos optikern och har flera andra undersökningar att boka + papper att skriva ut + tillstånd att inte glömma + bankgrejer att fixa och mycket mycket mer. Och allt samtidigt som jag vill umgås med mina vänner och min familj så mycket det bara går. Jag är så rädd att glömma något, typ att inte få dom sista vaccinationerna underskrivna att ta med till usa, men jag hoppas att jag lugnar ner mig lite när sommarlovet börjar mer 'på riktigt'. När jag åker till landet och bara chillar och hänger med släkten typ.

Men först är det YFU-läger med start imorgon, det ska bli jättekul! Ser fram emot att träffa alla andra utbytesstudenter och lära känna dem bättre. Idag ska jag träffa några vänner och luncha, gäller att ta vara på tiden för man vet ju aldrig när man ses igen känns det som.

känns inte som jag kan lägga ut nån passande rolig bild till det här inlägget så ni för nöja er med den här fina utsiktsbilden ;). från en kväll förra veckan när jag grillade med vänner, supermysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0