hejdå skolan.

Okej. Av någon anledning kan jag inte gå och lägga mig. Jag borde sova så att jag är pigg imorgon då det är skolavslutning men jag har verkligen ingen lust. För just nu är min sista kväll/natt i tvåan i min skola. Sen kommer jag åka till usa och inte se en endaste en av mina svenska vänner på ett helt år. Visst, kommer hänga med dom imorgon, förmodligen senare i sommar och sen träffa de flesta igen på något sorts goodbye-party men ändå. Efter imorgon finns det inget som binder mig till många människor jag känner, utom vänskap. Och kanske är det just det som gör det hela så läskigt - det är helt upp till mig vilka jag vill hålla kontakten med och ha kvar som vän.

Med mina närmsta vänner är det självklart att vi kommer fortsätta umgås, skypa m.m. men med resten, dom där man känner rätt bra men inte ut och in är det annorlunda. Och alla dom som inte ens är mina vänner, folk i skolan som jag ser varje dag i vardagen. Kanske kommer jag aldrig att se dem igen. Känner att jag goes väldigt djup här på kvällskvisten men ville skriva lite för det hela känns rätt weird. Det är herregud min sista skoldag i Sverige på över ett år imorgon.

Nu har jag skrivit av mig så kan sluta vara så sentimental, hehe. Godnatt hörrni!

ska såklart bli supermegasoft med sommarlov!! bildlänk

Kommentarer
Postat av: tjo

<3

2012-06-15 @ 20:39:28
URL: http://karolinalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0