Pre-departure orientation

Okej nu när jag ändå är inloggad på bloggen kan jag ju lika gärna blogga! Vet att jag skrev att jag skulle på yfu-läger för någon vecka sedan men har inte berättat hur det var sååå... Det var grymt!! Jättekul att träffa massa andra som också ska åka som utbytesstudenter, det är något speciellt med alla utbytesstudenter känns det som, nästan alla jag träffade var väldigt härliga, sköna och öppna. Roliga att hänga med helt enkelt. Jag ser fram emot att förhoppningsvis träffa många av dem snart igen i USA, annars kommer jag åtminstone träffa dom efteråt på ett läger som YFU anordnar efter utbytesåret. 
 
Dock tog jag inga bilder under lägret eftersom alla fick lämna in sina mobiltelefoner i början och jag aldrig orkade ta fram min kamera..
 
 
men såhär ser det ut på mitt landställe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0