Sport physical form

Kom att tänka på ännu en grej jag måste fixa innan usa - vet inte om det här är något som alla som ska åka måste göra? I alla fall, jag har ju mailat en hel del med min värdmamma Denise och för ett tag sedan skickade hon en health form av något slag som jag skulle gå till en läkare och fylla i och sedan ta med i augusti när jag kommer dit.

Anledningen är att för att få göra några skolsporter alls måste man, åtminstone på min skola, vara okejad så dom vet att man inte utsätts för några större risker när man utövar olika sporter. Denise sa att man kunde fixa den när jag väl kommit fram också men att det är mycket dyrare än om jag går till en läkare och fyller i den här i Sverige. Så det måste jag också fixa nån gång här snart... Vet inte om det är någon annan utbytesstudent som ska åka nånstans nu i höst som också ska fylla i en liknande sånhär?

ena sidan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0