visumvisumvisum

Hejsan! Idag håller jag på att fixa med alla visumgrejer. Har ansökt online + bokat tid så nu håller jag på att försöka få koll på exakt vad det är jag behöver ta med mig till ambassaden. Jag har fixat en del men har en hel del kvar att göra, blandannat måste jag ringa (eller?) till skatteverket och beställa ett personbevis. Beställde ett från deras hemsida men är ganska säker på att det var fel version jag fick hem...

Sen måste jag gå till banken med mamma och fixa ännu mer påskrivna kvitton m.m, det är verkligen mycket att tänka på!! Hehe det här blir tråkigaste inlägget någonsin men jag tänkte att det vore skönt för mig själv att ha alla papper fixade innan sommarlovet så jag slipper tänka på det då så försöker få mig själv till att ta tag i det hela genom att...blogga om att göra det... Hehe.
några av alla tusentals yfu-papper jag har hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0