wazuuup m8s?

Zuuuuuuuppp?? Hehe. Med mig är det bra. Strålande. SÅ oerhört NAJS att det börjar bli (är) sommar nu. Inga krav och måsten samtidigt som man har allt skoj framför sig. Igår cyklade jag hem i soluppgången, det ägde. På tisdag får jag sommarlov, det kommer bli fett. Åååååh jag blir bara på så himla bra humör av den här tiden på året. Och sen efter sommarn drar jag till usaaaaaaaaaaa, det ska bli så spännande! Apropå det är det nog dags att jag mailar min värdmamma igen, har inte pratat med henne sedan vi skypade men har en hel del att fråga nu när det börjar närma sig....

jag för några dagar sen.

Kommentarer
Postat av: Anna :)

vilken design använder du?

2012-06-11 @ 19:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0