yeeeeyyy nu finns jag med!

Insåg för ett tag sedan att det var en bra idé att göra en profil till utbytesstudent.se så att fler kan hitta min blogg! Älskar den sidan, där finns typ allt man kan behöva veta om utbytesår om man är nyfiken och man hittar enkelt andra som är i samma situation. Var tvungen att ringa in mig själv här under på bilden, hehe, antar att jag inte ligger överst i listan så länge i och med att det är väldigt många som åker 2012/2013 samtidigt som det blir vanligare och valigare att blogga om sitt utbytesår.

Jag vet att jag inte kommit igång med usa-bloggningen till 100 % än eftersom jag är kvar i Sverige och så men jag planerar verkligen att blogga mycket under mitt utbytesår, jag vill ju komma ihåg ALLT sen i efterhand!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Hej Hanna, Hanna här!:)

Jag ska också åka med YFU så antar att vi ses inom bara några veckor i Stockholm?:D

Jag ska åka till en plats som heter Excelsior som ligger strax utanför minneapolis i Minnesota, USA och det känns verkligen huur grymt som helst!

Även om man dock kanske har börjat känna sig lite små nervös nu när man inser att det börjar närma sig, dock är det en mer härlig nervös känsla om du förstår vad jag menar? haha:)..

2012-06-01 @ 14:38:00
URL: http://hannaelizabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0