bra saker med livet

nagra saker i mitt huvud som jag alskar har:
 
aka runt i bilen och gora arenden pa kvallen, kopa mat och ata i bilen och bara kora runt och vara pavag naganstans m,ed bra musik i hogtalarna.
 
att jag far 100 % och ett straight A pa mina prov fast jag glomt att jag ska ha prov och inte har pluggat
 
att det finns sa mycket att gora, imorgon ska vi aka till natt random slott i narheten och snart aker vi till niagara falls. lite olika saker men det finns bara sa mycket att hitta pa!
 
mina vanner har. dom ar inte som mina vanner hemma men oj vad bra dom kan va ibland! och i borjan nar dom 'tog hand om mig' och sa. sa bra personer jag traffat!
 
min nya favoritglass med cake-smak. cake ar inte alls samma som tarta i sverige men alskar cake har, nar den ar saftig och har massa frosting. och exakt sa smakar den har glassen, frosting blandat med glass och den ar bara saa god!!
 
att ta promenader for mig sjalv nar jag kanner att jag behover ga eller vill tanka. gar runt och upptacker nya omraden och lyssnar pa grym musik.
 
min vardmamma. hon ar underbar och sa rolig och vi har mycket gemensamt och jag alskar hennes personlighet!
 
att jag kan se alla shower live har. just nu foljer jag once upon a time, 666 park avenue, the vampire diaries och revolution. dom ar sa himla bra och det ar oslagbart att se dom live pa var stora fina tv (nordig som jag ar)
 
Att mina vanner kor bil och bara kan komma och hamta upp mig och sa kan vi aka och gora vad som helst.
 
att jag kanner mig bekvam och hemma har och kan va mig sjalv.
 
shoppingen ar extremt mycket billigare och jag kan inte fa nog av den!!
 
att jag kan ha yoga pants eller mjukisbyxor varje dag i skolan utan att nagon tycker det ar konstigt. sa himlans bekvamt, jag alskar det!
 
ATT JAG SKA AKA TILL HAWAII I MARS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0