forts thanksgiving break

Igår hade vi Daans birthday party på eftermiddagen + kvällen. Släktingar, Daans kompisar + emily var där och vi hade jättekul! Daan hade bestämt att han inte ville ha nån cake eftersom han tycker det är alldeles för mycket frosting på allt så istället bestämde han sig för att han ville ha en birthday PIE. Haha det låter så kul x). Det var en såndär amerikansk äppelpaj med ett rutmönster på toppen som jag alltid velat testa! God var den allt.
 
Sen senare på kvällen smsade vår kusin Clarissa som varit här tidigare på kvällen, och som går på college, och frågade om vi ville hänga med henne och hennes kompis till en klubb som låg i närheten! Jag, Daan och Daans kompis följde med dom och så var vi där och dansade och så på kvällen. Det var jättekul att klubba och så vilket jag inte gjort på länge. Dock hade jag önskat att klubben spelade mer housemusik istället för typ hiphop och rnb. Men det blev bättre och dom spelade faktiskt till och med avicii!!! Och nästa gång vi går ut och klubbar här ska vi gå till en annan klubb vägg i vägg som tydligen spelar mer electronic music som dom säger.
 
Okej måste bara säga det här, när vi kom hem från klubben hittade jag en burk FROSTING i vårt skafferi som jag åt av. Alltså färdig frosting på burk!! Only in America säger jag bara..
 
Sen idag på dagen gjorde vi färdigt ljusen i vår julgran och pyntade det. Dom har gaalet mycket pynt i granen här verkligen!! Men den blev jättefin och mysig :).
 
daan's birthday pie x). det syns inte på bilden men den var jättestor (från costco)!!
 
 
haha alltså direkt efter den här bilden så sa han+ denise bara: 'är bilderna okej eller ska vi tända ljusen igen??' x)
 
Denise plockar fram pyntet..
 
innan pyntet..
 
efter! visst ser den amerikansk ut? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0