MY BIRTHDAY!!

I tisdags var det min födelsedag. Jag kan inte riktigt fatta att jag är ARTON år än 18. Så sjukt! Här gör det ju inte direkt nån skillnad förutom att jag känner mig gammal om nån frågar hur gammal jag är så jag blev fett taggad på här året är slut och jag åker tillbaka till Sverige och kan FIRA ordentligen + RÖSTA!! Hehe.
 
Min dag var jättebra iallafall. Vi hade somsagt firat mig på söndagen så på tisdagen var det som en vanlig dag på morgonen. Under min fjärde hour kom en kille och knackade på dörren till min governmentklass och frågade om det fanns någon som hette hanna där eftersom han hade ett ballongbud till mig. Jag blev jätteglad och överraskad, det var från mina kära vänner suha, bree och christina! Så sen fick jag gå runt med ballongerna hela dagen i skolan eftersom det inte fanns någon plats där jag kunde lämna dom så då såg ju alla att jag fyllde är så massa random personer som jag inte känner eller så kom fram och sa åå happy birthday och så, det var roligt! :)
 
På eftermiddagen skypade jag med familjen från spanien i en och en halv timme, det var allt härligt att prata med dom!! Och jag öppnade också deras present som hade kommit några dagar tidigare som innehöll en blandning av svenska saker som jag gillar och finfina grejor. TACK så mycket familjen!! Fick också några kort, ett från mormor och morfar TACK! och tack för er present också!!, ett kort från Anders, carina, johan och simon som var jättekul att få - tack hörrni! och ett kort från gunilla och staffan - tack! jag ska ta kontakt med marissa också, kul att du skrev om det gunilla! :)
 
På kvällen åkte familjen + ruuds pappa till en restaurang som heter the red lobster eftersom jag hade sagt att jag ville ha seafood. Jag beställde en FANTASTISKT god rätt bestående av grillad hummerstjärt, pilgrimsmusslor och jätteräkor. Det var så himla gott, särskilt eftersom jag inte haft seafood så ofta sen jag kom hit. Till efterrätt var det en jättegod tjock chocolate chip cookie med flytande varm chokladfyllning innuti och med ljus på. Så när den kom in sjöng personalen + familjen för mig :). Det var nog den godaste måltiden jag har ätit hittills sen jag kom hit kan jag säga! Underbart.
 
paket hemifrån innehållande tidningar(tack så hemskt mycket för levande historia pappa! xD), teer, choklad (BONNAT <3), örhängen, saltlakrits (kan inte fatta att dom inte har dte här!!), en bok och jättefina brev/hälsningar från min älskade familj! Jag älskar er!
 
 
ballongerna jag fick av mina vänner i skolan på dagen. Svenska färgerna och allt!
 
 
på the red lobster..
 
mina värdföräldrar!
 
jag ba SMILE till ruud för han gjorde den där minen på bilden ovan så då passade denise på att le lite extra.. x)
 
alltså dom hade världens godaste ceasarsallad där som man fick som side innan maten. den hade inte ens kyckling men det var seriöst den godaste ceasarsalladen jag ätit! asgod dressing och ganska salt på ett alldeles perfekt sätt! :P
 
 
kärlek på en tallrik.
 
denise försökte ta kort på mig samtidigt som daan var asfjantig och retades massor så jag skrattade så himla mycket. hela middagen skrattade alla verkligen hela tiden! och denise hade lovat daan att inte teasa honom mer vilket hon (och jag) gör hela tiden eftersom han blev 'sårad' så vi skämtade jättemycket om det och daan var aselak mot denise istället och allt var så kul :').
 
 
 
en av denise popcorn shrimps såg ut som michigan!
 
 
 
 
en toppenkväll hade jag på min födelsedag! (sen trodde jag jag skulle kräkas för att jag var så mätt men det är en annan historia)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0