nerdy girl showing off her grades...

 Jag har ju sagt tidigare att skolan här är enkel och det är den verkligen! Det börjar bli segt nu att sitta på lektionerna när nyhetens behag har lagt och allt känns vant och så men svårt är det verkligen inte. Jag har somsagt 6 klasser varje dag, helt samma. varje. dag. Vilket blir jättetråkigt ibland eftersom jag är en sån som gillar förändringar och så menmen. Nästa termin, som börjar i slutet på januari, kommer jag få ett nytt schema eftersom de flesta av mina kurse rmotsvarar 50p kurser eller vad man ska säga. Vårt skolår är uppbyggt av fyra quarters och det första slutatde för några veckor sedan så nu är jag inne i det andra. Här är mina betyg just nu:
 
 
idag tog min drawinglärare min iphone btw så jag fick komma tillbaka efter sixth hour och hämta den. det var så orättvist för alla hade plockat undan, det var 5 min kvar på lektionen, och minst 10 pers där inne satt med sin tfn!

Kommentarer
Postat av: k

sikken bitch

2012-11-13 @ 16:38:50
Postat av: Anonym

Livet är inte rättvist....!

2012-11-14 @ 18:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0