thursday lovely thursday

heeey bloggen! Idag var jag hemma från skolan eftersom jag har haft ont i halsen i några dagar och ville vila. Imorgon är jag ledig från skolan eftersom jag, denise och keta ska åka upp på en shoppinghelg! Det är något som kallas widow's weekend då outletmalls har megareor så vi ska bo på ett hotell och shoppa på ett stort outlet mall fredag+lördag! Ska bli askul för är fett taggad på att shoppaaa.
 
Och sne är det skola på mån+tis sen är det thanksgiving weekend så är lite chill med skolan just nu vilket jag diggar skarpt :). Pratade nyss med cecilia i tfn också, det var jättenajs att prata med henne och höra hennes röst och hur hon hade det och så!
 
Nu ska jag fortsätta kolla på the muppets med min familj och kolla runt på tumblr. För imorgon behöver jag inte gå upp tidigt wohooo.
 
 

Harry Potter Meme: eight quotes-Ron Weasley, Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
 
omg såg det här sp-avsnittet idag. sååå bra!!
 
Idag kollade jag btw ikapp de första 6 avsnitten av solsidan som visats hittills, vad bra dom är!! Trodde det skulle va fett urspårat och överdrivet nu men det var ju jättekul faktiskt.
 

Kommentarer
Postat av: hehe gissa vem

DET DÄR AVSNITTET! alltså jag satt och kollade om introt och sen alla scener typ 100 gånger seriöst. det är så roligt bara jag tänker på det att jag inte ens kan skratta jag bara kippar efter luft haha. guuud nu måste jag se om det!!!!! SÅ BRA!!! visst är csi-parodin bra, när dom tar av sig solglasögonen (som dom har på sig på natten) preciiis som i riktiga serien. OCH GREY'S!!!!!! "seriously?"

2012-11-18 @ 17:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0