Vårt halloween party!

I lördags hade familjen ett halloween party här hemma för släktingar såväl som vänner! Vi dekorerade källaren med ljusslingor och sånt, lagade mat och bjöd på massvis av cupcakes och godis m.m. Ganska många av mina vänner kunde inte komma eftersom jag inte bjudit dom först en dag inna (hehe..) vilket var lite synd men några var där iafl! Vi hade jättekul och satt och spelade spel hela kvällen och pratade och sånt. Jag var utklädd till en alien med en grön peruk och framtidskläder. Inklusive julglitter på mina stövlar som tog evigheter att sätta på, för satsigt ska det ju va!
 
Här är lite bilder från i lördags:
 
emily och jag. Jag har glitter i ansiktet, det är inte svett eller så :p.
 
daan och en tjej som heter rachel. Hon går på isenhower vilket är samma skola som regina går på. hon är ingen utbytesstudent men host sister till en annan utbytesstudent från tyskland som jag känner som heter marrhen.
 
denise var pirat!
 
cupcakes hade vi vääldigt gott om. vi har fortfarande kvar massa från helgen nu som vi går och äter.
 
 
 
daan var zorro
 
familjebild!
 
simone som är en utbytesstudent från danmark och marrhen från tyskland.
 
systrarna marrhen och rachel!
 
simone och en av hennes värdsystrar. kommer inte ihåg vad hon heter..
 
denise, faith (som var svampbob såklart) och jag!
 
denise och jag :)
 
emily!
 
 
haha det var så kul i slutet av kvällen slängde daan sin zorromask men sen när festen var över ville denise spara den tydligen så då fick daan leta igenom alla sopor efter den x).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0