fredagfredagfredaaag!

Igår var det en vanlig dag i skolan och sen träning. Coach var inte där och eftersom jag är skadad (har haft ont i benhinnorna men även i en muskel i mitt lår) så joggade och gick jag mest. Igår var Rachels födelsedag så efter träningen åkte hela laget upp till ett frozen yoghurt-ställe som Rachel ville åka till. Det var jättegott, dom hade massa olika smaker, red velvet var en av dom godaste, och sen fick man välja bland massa toppingar och såser och så också. Vi satt där och pratade och åt ett tag och sen fick jag skjuts hem igen av Natalie.
 
När jag kom hem hörde jag en röst som jag inte kände igen i huset...nämligen min värdpappa Ruud!! Han hade precis kommit hem efter att ha jobbat på ett kryssningsfartyg i 4 månader. Nu kommer han vara hemma i två månader och inte jobba alls! Var jättekul att äntligen träffa honom, även om jag ibland hade lite svårt att förstå honom eftersom han är dutch och har en dutch/engelsk accent när han pratar. Men jag vänjer mig nog snart!
 
Sen var det också Denise födelsedag igår så jag och Daan uppvaktade henne på kvällen med presenter och ett kort som vi gjort. Vi hade köpt en parfym till henne och en sjal som vi tyckte skulle passa henne bra. Senare på kvällen kollade jag, Denise och Ruud på en asrandom film som hette the unknown, kan säga att det nog dröjer ett tag tills jag äter kött och steak och sånt igen nu :s. Sen började vi kolla på en annan film om obama men då var jag verkligen jättetrött och det blev dom andra också så vi ska se klart den idag istället!
 
amber, alyssa, maddie, sam, kayla (miniliten är hon!), Rachel och jag igår
 
marissa och trina från laget också. natalie ritar på i bakgrunden x).
 
min froyo som kanske ser lite geggig ut här men den var asgod. jag hade red velvet, brownie och nån vit kaksmet + chocolateship, reese's pieces och jordgubbar!
 
 
det fanns jättemånga toppingar och frukter att ha på.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0