helgen

I fredags eftermiddag kom Bree och Suha och hämtade upp mig. Då åkte vi till ett mall som heter Partridge creek och letade efter homecomingskor till mig. Bree shoppar tydligen väldigt mycket häromkring så hon guidade runt och visade alla skor i alla affärer. Jag hittade inga så då åkte vi till ett annat mall som hette lakeside mall där jag köpte ett par glittriga skor. Där träffade vi en annan tjej, åt middag (jag provsmakade en asgod kinakyckling som jag kände att wow den här måste jag köpa! så då fick jag värsta jättetallriken med den) och pratade.
 
Sen körde Bree mig hem till Devin eftersom några tjejer från laget + några killar från killarnas crosscountrylag var där och åt middag, hängde och kollade på film. Vi såg when a stranger calls vilken jag jättegärna velat se så dte var kul! Och det var najs att hänga med dom, det var i princip dom jag gillar mest i laget, utom några som inta var där, men tydligen blev några lite sura efter eftersom det inte riktigt var ett pasta party där alla var bjudna utan mer filmkväll.
 
Natalie skjutsade mig hem nån gång på kvällen och då packade jag direkt ihop mina saker och sen åkte jag, Denise, Daan och hundarna up north. Det var fett mysigt att åka bil upp till vår cabin när det var mörkt ute, jag var sådär lagom trött och vi lyssnade på jättebra musik - blandannat massa bonjovi. Kände att jag förstår lite hur dean och sam känner när dom bilar runt överallt ;).
 
Vi gick och la oss rätt sent i och med att vi inte kom fram först runt 3 am så på lördagmorgonen sov vi till runt 3pm. Då gjorde Denise lunch, jag och Daan gick en promenad med natasha och jag tog massa höstbilder eftersom träden börjat bli gula, röda och jättefina. Sen spelade vi rommikub vilket var kul för både denise och daan är fett bra på det så dom blev fett competative x).
 
På kvällen gick vi till den lokala baren Cedar Bar där vi åt hamburgare till middag. Sen kollade vi på ghost busters och nån annan random movie som jag somnade till. Det var verkligen mysigt att vara uppe i stugan och bara chilla.
 
På söndagen gjorde vi megagoda cinnamon rolls till frukost, läste böcker (!) och tog det lugnt. Sen åkte vi hem nån gång på eftermiddagen eftersom daan var tvungen att vara hemma till sin fotbollsträning. Jag föreslog att vi skulle stanna på tacobell på vägen hem vilket vi gjorde - det är så gott!
 
mina nya skor som jag ska ha på lördag på the homecoming dance!
 
 
längs vår väg vid stugan.
 
några av alla färgstarka träd vi såg.
 
ett gulligt hus jag såg. tyckte det kändes lite svenskt med det rödvita.
 
 
 
tasha.
 
vid strandkanten hade massa sjögräs vuxit upp sen senaste gången vi var här och folk badade här.
 
daan sorterar rommikubbrickor.
 
jag drog ut min madrass och sov i vardagsrummet eftersom det var så kallt när vi kom dit och jag ville sova nära kaminen. det var fett mysigt minus att hundarna klev på mig hela tiden eftersom dom sov i soffan. här är raleigh.
 
vi stannade så jag kunde fota på vägen hem för det var verkligen jättevackert med alla höstfärger.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0