liten update fran skolan

Hejsan bloggen! Just nu sitter jag i skolan pa min graphicslektion sa jag tankte bara logga in och skriva lite snabbt pa bloggen. Jag borjar vanja mig vid allt har borta nu. Mina dagar kanns jattelanga, forst gor jag i skolan kl 7.15-2.11 och sen maste jag vanta 1.5 h innan min practice borjar och sen kommer jag hem nan gang mellan 5.30 och 6pm varje dag. Som tur ar har jag nastan aldrig laxor som jag behover gora pa kvallarna vilket ar valdigt skont. For om jag skulle ha nan laxa sa hinner jag nastan alltid gora den innan min traning borjar. till skillnad fran daan som har mycket mer laxor an jag har..
 
Skolan ar btw fett latt har. jag har A i alla mina amnen just nu och da behover jag inte plugga nar jag kommer hem till mina prov elelr sa. Det ager! Sa himla stor skillnad fran skolan i Sverige gallande plugg, och sen kanns det som folk har bara lar sig saker ytligt medan vi lar oss mer om varje sak i sverige. men jag klagar verkligen inte!
 
Idag efter skolan ska laget aka ca 45 min bort till en stad dar vi ska ha varat nasta meet pa lordag for att gga igenom banan och sa. Det ska bli skont med en anorlunda traning for de senaste dagarna har varit ratt harda. Igar sprang vi 600 m x5 repeats pa trackbanan vilket var jattejobbigt fysiskt (okej psykoiskt ocksa nar jag tanker pa det) sa idag har jag lite ont i mitt ben.. men jag planerar att springa pa lordag iafl eftersom jag vet att jag kommer vara upptagen nasta lordag och missa det meetet. Varfor kan jag beratta snart! :D
 
Nu ringer klockan snart, vi har en modern klocka som ar som en lang signal och inte en san dar typisk ringklocka som man hor i alla filmer har, och jag ska ga och traffa laget och byta om och sa. Lovar att blogga mer snart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej tundran

2012-10-11 @ 18:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0