livet flyter på här borta

Hejsan bloggen! Idag är det söndag och just nu sitter jag och överför bilder från min kamera till datorn i väntan på att emily ska komma och hämta upp mig och daan eftersom vi ska åka till ett mall som heter lakeside.
 
Veckan flöt på rätt bra utom att jag på riktigt började känna av mina benhinnor. På grund av det var jag varken på cc-träningen på torsdagen eller fredagen utan gick istället hem och chillade. På fredagseftermiddagen tog jag en nap på 3.5 timmar efter skolan.. På torsdagen och fredagen hade vi nämligen half days i skolan vilket innebar att vi på torsdagen bara hade dom tre första klasserna och på fredagen hade man bara dom tre sista, fast på morgonen. Så på både torsdagen och fredagen slutade jag skolan kl 10.33(!).
 
På fredagen kände jag mitt rätt trött somsagt men i och med att det var vårt sista homegame, som dessutom var emot vår rivalskola Dakota så åkte jag till skolan och kollade på matchen på kvällen. Jag stod i vår red zone, där alla elever står och hejar och skriker och är röd och svartmålade, och hejade med Emily och några av hennes kompisar. Senare träffade jag Tara och några andra som jag känner och mot slutet gick jag bort och satt med Denise, hennes komis Keta och Ketas man Todd som också var där. Vi förlorade matchen så alla var på fett dåligt humör så när fotbollsspelarna kom ut var dom alldeles rödögda och jättemånga grät.
 
Efter matchen åkte jag, Denise och Daan till en hamburgerrestaurang som hette Checkers och köpte take away food. Sen åkte vi hem och spelade just dance hela resten av kvällen, det var kul!
 
På lördagen var jag tvungen att gå upp tidigt eftersom jag hade ett crosscountry meet at stony creek. Jag bestämde att jag inte skulle springa eftersom mina benhinnor gjorde(gör) ont så jag var bara där för att supporta laget. Det var jättefint väder i början och vackert med träd i alla olika färger, det var i en park, men sen började det regna och blev brutalt kallt så då var det inte så roligt längre...
 
Nån gång vid tvåtiden kom jag hem från vårt meet och då var det direkt in i duschen och göra mig klar eftersom jag hade bestämt med en annan utbytesstudent från Mexico som heter Regina att vi skulle åka och shoppa på lördagen. Vi åkte och hämtade upp henne och då fick jag se väärldens sötaste hundvalp som hennes familj hade. Det var typ en golden retriver valp och den var så himlans söt!
 
Vi åkte till lakeside mall och åt middag och shoppade rätt så mycket. Jag behövde verkligen köpa mer kläder, jag märker att min 'stil' blir mer och mer comfy här och jag vill bara ha mjukiskläder hela tiden... Vi åkte även till en annan affär nära the mall som heter plato's closet. Det är som en secondhandaffär där dom återsäljer massa fina kläder för deras policy är att allt ska vara från några särskilda märken + i bra skick så dom hade jättemycket fint! Där köpte jag ett par mjukisbrallor from victoria's secret, en t-shirt och en sweater som också var från vs.
 
Igår kväll efter att jag fått skjuts med reginas familj hem så vi här hemma med att måla väggar och städa i ett rum i källarnen som vi håller på att göra iordning till ruud inför att han kommer hem. Ruud, min värdpappa alltså, kommer hem på fredag! Den dagen är också denise födelsedag.
 
Ikväll ska jag kolla på alla braiga tv-serier, söndagar är bästa tv-dagen!! och JUSTE! häromdagen såg jag säsongspremiären av vampire diaries live på the cw!! Kändes fett coolt att se det direkt på tv och avsnittet var verkligen bra!
 
Tyvärr har jag varit jättedålig på att ta bilder senaste tiden så jag i princip bara bilder på kläderna jag köpte nu... Ska försöka bli bättre på det och ta bilder på mina vänner och så också!
 
den enda bilden jag hann ta från matchen i fredags eftersom min kamera dom sen..
 
vi har börjat dricka varm choklad på kvällarna här nu i och med att det blivit kallare. här är med pumpamarshmallows i. allt var verkligen smak av pumpa nu, bagels, donuts, godiset, doftgrejer till huset osvosv.
 
skypade med anna för några dagar sen!
 
 
 
köpte yogapants
 
lite suddiga bilder kanske..
 
en tröja jag köpte på affären charlotte russe. Den affären är likande forever21 typ.
 
en asmjuk och najsig tröja som jag köpte på forever21.
 
mina nya favoritmjukisbyxor..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: karrobarrozarroman

wooooow ny header! kool

2012-10-15 @ 16:09:56
Postat av: karrobarrozarroman

wooooow ny header! kool

2012-10-15 @ 16:10:16
Postat av: k

oj jag skulle skriva bara k som namn men det blev hela faderullan automatiskt... stelt

2012-10-15 @ 16:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0