snart är jag artooon - födelsedagsfirande igår!

Imorgon fyller jag 18 år! Kan inte riktigt fatta att det är sant. Och om jag ska va ärlig är jag inte så excited för det alls eftersom det inte gör sån skillnad för mig här men nästa år, när jag kommer tillbaka till sverige, då jävlar alltså!! hehe. Men jag hade ungefäär som min födelsedag igår här så jag är jättenöjd ändå och känner att jag firat tillräckligt redan.
 
Vi bestämde oss för att fira min födelsedagmestadels igår (söndag) eftersom min födelsedag i år är på en tisdag. Så igår hade vi ett mysigt birthday party här hemma blandat med familj, släktingar och kompisar. Jag hade åkt med Denise till costco tidigare på dagen för att välja ut en tårta, och tårtan var minsann god kan jag säga! Vissa gillar ju inte amerikansk cake eftersom den kan va så torr och tråkig ibland men den här var minsann saftig och hade massvis med frosting på! Och så fick jag jättefina presenter igår!! Jag hade inte direkt tänkt att jag skulle få presenter här eftersom jag ju inte vart här såå länge och inte känner alla i släkten ens men både familj, släkt och vänner gav mig jättefina presenter så jag blev jättepositivt överraskad av det också. Och jag märkte att folk här känner mig bättre än jag trodde för fick mestadels choklad, kläder, te, presentkort på kläder och biokort, saker jag verkligen kan/kommer använda här!
 
Först hade jag inte tänkt bjuda så många av mina kompisar eftersom jag bjudit dom till vårt halloweenparty dagen innan men ganska få av dom kunde komma då så jag spontanbjöd in dom lite hastigt i lördags och det var verkligen kul att dom kom! Av min kompis maddie från laget fick jag massa (verkligen tungt!) swedish fick och ett presentkort på hm, så swedish det kan bli liksom x).
 
Imorgon på min riktiga födelsedag ska vi gå ut och äta på kvällen på en restaurang som heter the red lobster eftersom jag sa att jag gärna ville ha seafood på min födelsedag! Är fett taggad på det eftersom jag ätit riktig fisk (not breaded) ungefär EN GÅNG sedan jag kom hit..
 
min finfina tårta!
 
haha alltså denise ser så creepy ut på den här bilden så måste lägg upp den också xD
 
 
massa cupcakes som vi hade över från halloweenfesten igår. och lite paket i bakgrunden!
 
här är emily, maddie, jag, rachel och devin. och faith i hatten! vi satt och spelade ett spel i början som heter catching phrase som går ut på att man ska beskriva ett ord utan att säga det och samla poäng till sitt lag, det är fett kul!
 
 
 
haha det var så kul, första gången dom sjöng och blåste ut ljusen så fotade ingen så alla bah neej again again så dom kunde ta kort så då fick daan gå och tända ljusen igen så fick vi börja om x).
 
Denise och Faith x)
 
yoghurt covered pretzels. jag tycker inte alls om pretzels, som salta pinnar ju, astråkiga!
 
alla vänner var bjudna, stora som små ;).
 
jag åt massor av cake (och lite pizza) och jag trodde allvarligt att jag skulle kräkas TVÅ gånger under eftermiddagen/kvällen för att jag blev så himla mätt..
 
jag fick en sån här north face jacka av denise och ruud!! alla har dom här som jackor och dom är verkligen jättemysiga och varma och jag ville jättegärna ha en och jag hade sagt det typ en gång för en månad sen så jag blev jätteglad när jag fick den!
 
maddies present
 
man kan aldrig ha för mycket swedish fish liksom..
 
presentkort på aeropostale
 
 
av daan fick jag te, tekulor och lösgodis! jag var jätteexcited häromveckan när han jag och emily åkte till en godisaffär för dom hade lösgodis nämligen så han visste att jag älskar det
 
en av typ fem choklader som jag fick! vet vad jag kommer syssla med nu när practice är över...
 
en jättefin halsduk som jag fick av vår faster jill. Blev så glad för gillar den verkligen med fjädrar och allt och jag har bara träffat henne en gång innan så hon kunde ju inte veta vad jaag gillar liksom.
 
godiva är fett populärt här!
 
satte upp lite fina kort som jag fick med jättefina hälsningar på min byrå där jag har lite krämer och sånt så jag kan se dom varje dag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stort grattis! Vad härligt att du fick en sån bra dag!

2012-11-03 @ 10:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0