vardag genom min iphone

Här är lite vardagsbilder som jag hittade i min telefon!
 
prövade den nya chocolateship frappen hos mcdonalds. mums.
 
i halvlek eller nått av vår skolas homecoming game.
 
under pep assemblyn vi hade förra veckan.
 
en meganajs chokladfabrik/godisaffär som jag åkte till förra veckan med natalie, tara och devin.
 
suha och bree under homecomingmatchen!
 
en mumsig cupcake min bildlärare bjöd alla på. frostingen var som fluff typ, ni vet marshmallowgrejen!
 
häromdagen kollade vi på romnet vs obama-debatten här hemma.
 
jag testade en amerikansk chokladkaka alldeles nyss. svensk choklad är fortfarande bättre, men dom har massa andra chokladgrejer här som är asgoda, som reese's.
 
jag var lite uttråkad i bilen för ca två veckor sen och försöke lära mig gilla rappmusik.
 
jag testade en provsmak på en kyckling i ett mall för ett tag sen och den var så god att jag var tvungen att köa en hel tallrik. asgott!!
 
hittade h&m i utomhusmallet partridge creek när jag var där med bree och suha.

Kommentarer
Postat av: karrobarrozarroman

åååh alltså den där mcdonaldsgrejen DÖDAR mig. såg den på reklamer överallt i somras men min lilla familj vägrade donken så fick aldrig smaka.... sigh. nästa gång du dricker en sån kan du väl tänka lite på mig och skicka över smaken mentalt? tack på förhand.

2012-10-11 @ 18:44:28
URL: http://karolinalind.blogg.se
Postat av: Anna

Hahah jag tänkte inte på att det var roligt när jag skrev det men när jag läste din kommentar om stolarna så började jag också skratta xD
jag har sett folk med frappar (:P) från mcdo här också men har aldrig smakat dem... ska nog göra det. Här dricker vääldigt många också cappuccino glacée. Det är otroligt gott men sött som tusan :S :)) <3

2012-10-12 @ 03:23:04
URL: http://annaincanada.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0