Första skoldagen!!

Jag gjorde det. Överlevde. Min första skoldag på chippewa valley high school. Hehe. Måste säga att det var över förväntan! Min psykologilärare är fett rolig och min franskalärare är asweird. Han skriker jättehögt när någon inte fattar och det är rätt så ofta för franskanivån i klassen är inte direkt hög... Läraren bad oss att skriva fem meningar om oss själva som vi sedan fick läsa upp och alla skrev typ 'Jag gillar fotboll' 'Jag har en hund' så när jag läste upp mina som var liite längre tyckte folk det var ascoolt och sa typ woooow är du fransk??. Det var lite kul. Sen var min bildlärare asläskig för hon hade massor av regler och tydligen ganska många assignments så jag får se hur det går i den kursen nu i början, om den är för jobbig får jag väl byta den.
 
Lunch åt jag med Sam från mitt crosscountrylag och hennes kompisar. Dom var jättesnälla och lunchen var faktiskt rolig. Riktigt mycket folk i kafeterian och korridorerna runt omkring dock, så det var svårt att hitta varandra.
 
Till middag åt vi några goda pizzor som Denise pappa Dennis åkte och köpte. Nu är jag asstressad för jag borde verkligen gå och sova nuuu eftersom jag måste gå upp klockan 6 varje morgon.. Som tur är fick jag inga läxor idag, Daan fick massor..hehe.
 
Nä nu ska jag sova, Godnatt!
 
vår middag! jag var ashungrig efter min crosscountryträning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0