fran skolan...

Oj vad roligt det ar att alla sidor pa skoldatorerna ska vara blockade men att inga svenska ar deet. Sa jag kan lasa bloggar och sa under min graphics design class eftersom det ar en sa stor del av tiden som vi inte gor nagat alls.
 
I lordags blev jag forkyld efter vart cross country meet eftersom det var sa kallt pa morgonen. Jag smsade min coach och han sa att jag inte behovde komma pa traningen idag pga det sa idag ska jag ta skolbussen hem for forsta gangen har! Daan tog den i fredags vet jag och fran och med nasta vecka kommer vi behova ta den nagra dagar i veckan eftersom Denise borjar jobba och Emily inte kan kora oss varje dag eftersom hon ibland har simtraning pa morgonen (klockan 6 det ar sjukt!). Bloggar mer nar jag kommer hem (ar ledig hela eftermiddagen pga av det och har inga laxor sa om nan vill skypa (BEA) sa sag till miiig) och wish me luch med skolbussen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0