hejssvejs

Idag är första fredagen någonsin sen skolan börjat som jag inte har practice, sååå najs! Just nu är jag hemma och kollar på tv, snart kommer Suha och Bree hit och hämtar upp mig för att vi ska åka till ett mall och shoppa och hänga. Sen kanske jag ska på en tjej(devin) i mitt lags pasta party kväll om jag hinner och sen senare ikväll/natt när daan är klar med sin fotbollsmatch åker jag, denise och han up north för att spendera helgen i vår cabin där! Fullt upp liksom.
 
Idag hade jag btw en fett dålig dag. I skolan kändes det som att jag skulle bli sjuk och jag var på jättedålig humör och inte glad alls. Jag vet inte riktigt varför men nu känns det bättre igen iallafall.
 
Bloggar mer när vi kommer hem på söndag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HANNA SHIT JAG SKREV FEL JAG TÄNKTE INTE ENS EFTER GUD JAG SKÄMS! så fort jag såg din kommentar ändrade jag det till sp. självklart heter det sp och inte sn. sn låter som en förkortning av snigel eller nåt.

2012-09-30 @ 17:09:05
Postat av: kkk (took my baby away yeeah)

okej så jag svarar på dina kommentarer här. för jag är bäst.
hur kan du inte gilla hur hon skriver? "Jag vill pryda min panna med den mest perfekta luggen som jag lurigt ska titta fram under." hon låter ju som någon som verkligen kan det där med att skriva och uttrycka sig som en gammal tant.

och du får inte bli deppig för det! ja, jag ville också att du skulle vara där... bea kunde inte komma förräns efter middagen så det var så himla konstigt att varken hon du eller anna var där.... vad menar du med "har ar bea?" ska det vara hur är bea eller var är bea?

2012-09-30 @ 17:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0