homecoming shopping

Igår var jag och shoppade med Denise, Emily och Emilys mamma. Vi åkte först till en stad som hette Chesterfield tror jag där dom hade nån affär som hette DEB som Emily ville gå till. Jag provade några klänningar och alla tre hjälpte mig att försöka hitta sånna som var i min smak men det mesta var verkligen gräsligt! Så himla mycket krusiduller, tyll, rosetter, fula skärp och paljetter överallt.. Fast sen gick vi till ett stort varuhus, minns inte riktigt namnet, och där hittade jag två klänningar! En var röd och fin tycker jag men ganska casual för här så den köpte jag för att ha till nått lämpligt tillfälle, inte till homecoming. Sen köpte jag en tajt mörkblå och silvrig klänning med ett axelband som jag ska ha på homecoming! Tänker inte lägga ut nån bild på den nu, ni får se den på mig sen om en knapp månad istället ;).
 
Sen lämnade vi Emily+hennes mamma och åkte och hämtade upp Daan som jobbat med Denise kompis Nikitas mans bil hela dagen. På hemvägen åkte vi förbi tacobell och köpte megagoda nachos som vi åt till middag. Sen på kvällen kollade jag och Denise några avsnitt avtvserien once upon a time (asbra serie!) och drack te, det var mysigt!
 
 
den här köpte jag för 10 dollar!!! den var på jätterea.
 

försökte visa färgen lite bättre för den är mörkare än på den övre bilden.
 

liiiite av min homecomingklänning. inte alls en jättetypisk klänning som jag antar att ungefär alla kommer ha men jag tycker den är fin.
 

köpte även running shorts! dom här kostade 5 dollar btw.
 

alla springer typ i tajta shorts här.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej kan du göra ett inlägg om varför du valde YFU och vad som har varit bra/mindre bra med dem? Funderade du någon gång på AFS?

2012-09-11 @ 17:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0