KFC! (och lite annan mat)

I förrgår åt jag kentucky fried chicken för första gången! Denise köpte hem till mig efter att jag sagt att jag aldrig testat det tidigare.
 
i bakgrunden rootbeer som jag inte heller hade smakat tidigare. Det var...speciellt. Det smakar typ som flytande minttuggumi. som är brunt. vilket jag tycker blir lite äckligt i kombination med smaken, men det var okej.
 
mums! nyttig som jag är tog jag både potatoes och mac and cheese som sides.
 
sen åt jag en sån här intressant donut. det är PUMPASMAK. den var god men inte lika god som vanliga donuts, den smakar typ kanel.
 
okej när jag är inne på mat måste jag visa dom här karamelliserade äpplena också. Det är ett grönt äpple täckt i kolasås, men just såsen på den här var inte så god faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0