labor weekend del 2

fortsättning vad vi gjorde i helgen!
överallt hade dom garage sales där folk sålde sina egna grejer, typ som loppisar. här är en som hade nyinköpta grejer.
 

i tawas city.
 

är det bara jag eller ser man typ aldrig sånna här i sverige?
 

lite läsk. Max om du läser det här, du skulle älska usa för det finns så himla många olika sorters roliga drickor som du skulle kunna testa! min favorit hittills är mtn dew.
 

 

marknad i tawas city
 

lite halvoskön sko jag hittade..
 

torkat kött som äts som chips, faktiskt jättegott.
 

 
en gubbe gjorde ascoola ljus av gamla ölflaskor m.m. Vi köpte några som luktade som nån öl, sen luktade hela bilen öl.
 

stranden i tawas city vid lake huron
 

 

 
 
 
en gammal bio vi gick förbi.
 

vårt bidrag till festen...
 

dallrigt värre.
 

vår cabin från baksidan.
 

min middag på festen.
 

efterrätt!
 

"bandet"
 

 

vår 'hemmagjorda' macaroni and cheese
 

lite av all vår läsk vi drack. Jag försökte dricka vatten ibland och en gång stod det ett vattenglas i köket och jag frågade om det var mitt och dom ba jamen självklart! för ingen annan dricker vatten här..
 

vi häller typ alltid ost på grönsakerna.. det är gott.
 

 
Helgen var jättemysig och det var kul att komma upp och se en annan del av Michigan. Imorgon börjar skolan så snart ska jag soova. Hoppas ni har det gr8 i Sverige!!

Kommentarer
Postat av: hoho

ååh haha äntligen mac and cheese! antar att den är lite godare än den vi försökta göra här nån gång x)

2012-09-04 @ 20:59:43
URL: http://karolinalind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0